top of page
  • Care este modalitatea de achiziție?
    Are loc in trei pași simpli: Rezervi apartamentul care ti se potrivește cel mai bine prin semnarea contractului de rezervare inclusiv la distanță, pentru care vei achita un avans în valoare de 1.000 Euro din prețul acestuia. Apartamentul va fi rezervat până la data stabilită semnării promisiunii bilaterale de vânzare-cumpărare în termenul stipulat în contractul de rezervare. Semnezi promisiunea bilaterală de vânzare-cumpărare la sediul notarului public agreat de către dezvoltatorul imobiliar prin care achiți avansul suplimentar stabilit în contractul de rezervare. Semnezi Contractul de vânzare la sediul notarului public agreat de către dezvoltatorul imobiliar, pe baza căruia vei primi actul de proprietate al apartamentului, dată la care va fi achitata integral restul de preț, din surse proprii sau din credit bancar.
  • Ce documente sunt necesare pentru achiziționare?
    Pentru achiziționarea unui apartament ca persoana fizica: Pentru contractul de rezervare, este suficientă o copie după buletinul de identitate. Pentru semnarea promisiunea bilaterală de vânzare-cumpărare este necesar o copie după certificatul de căsătorie (daca este cazul), împreună cu actul de identitate în original. La semnarea contractului de vânzare este necesar actul de identitate. Ocazie cu care noi îți vom preda în original Certificatul de Performanta Energetica și Planul cadastral. In plus, de la caz, notarul iți poate cere alte documente considerate necesare pentru finalizarea procedurii de achiziție. Pentru achiziționarea unui apartament ca persoană juridică: Pentru contractul de rezervare, promisiunea bilaterală de vânzare-cumpărare, și contractul de vânzare vom avea nevoie de Certificatul de înmatriculare al companiei, certificat constatator de la Registrul Comerțului, Hotărârea Adunării Generale a Acționarilor prin care se împuternicește persoana și de actul de identitate al reprezentantului.
  • Care este procesul de perfectare al documentelor necesare vânzării?
    La finalizarea lucrărilor dezvoltatorul va obține procesul verbal de recepție la finalizarea lucrărilor și certificatul de edificare al construcțiilor – Termen legal 30 de zile. După faza 1, se va întocmi documentația cadastrală și certificatul energetic al construcțiilor, urmând a se intabula de către Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară – Termen legal 30 de zile. După faza 2, se va întocmi documentația cadastrală pentru dezmembrarea (apartamentare) și certificatul energetic pentru fiecare unitate locativă în parte, ce se va aproba de către Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară – Termen legal 30 de zile. După faza 3, se va întocmi actul de dezlipire (apartamentare) de unde va rezulta fiecare unitate locativă în parte, ce se va intabula de către Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară – Termen legal 30 de zile. Astfel, procesul pentru pregătirea documentelor necesare semnări contractului de vânzare în forma sa autentică durează circa 120 de zile.
  • Ce garanții sunt oferite pentru apartamentele achiziționate?
    Garanție pentru vicii ascunse ale clădirii – 3 ani – aceasta garanție se refera la posibile defecte ale locuinței care apar in perioada de după semnarea procesului de predare primire al apartamentului pana la expirarea perioadei de garanție si pe care dezvoltatorul le va remedia din fonduri proprii. Aceasta garanție este oferita conform Legii 10/1995 privind calitatea in construcții cu modificările aduse, imobilul fiind încadrat in categoria de importanta C așa cum se regăsește in ART. 7 Alin. 3 din legea sus-menționată. Garanțiile legate de materiale, uși, parchet, gresie, faianță, aparataj electric, centrala termica, radiatoare, obiecte sanitare, ascensor, ferestre – sunt asigurate de furnizori. In perioada de garanție aceștia vor remedia diferitele defecte apărute in urma utilizării corecte a acestora. Durata garanției va fi specificata si se va găsi in contractele aferente cărții construcției si a apartamentelor individuale. Proiectantul, specialistul verificator de proiecte atestat, fabricanții si furnizorii de materiale si produse pentru construcții, executantul, responsabilul tehnic cu execuția autorizat, dirigintele de șantier autorizat, expertul tehnic atestat răspund potrivit obligațiilor ce le revin pentru viciile ascunse ale construcției, ivite într-un interval de 10 ani de la recepția lucrării, precum si după împlinirea acestui termen, pe toata durata de existenta a construcției, pentru viciile structurii de rezistenta rezultate din nerespectarea normelor de proiectare si de execuție in vigoare la data realizării ei conform Legii 10/1995 ART. 30.
  • Cum voi intra în posesia apartamentului achiziționat?
    Cumpărătorul intra in posesia apartamentului la data vânzării. Dezvoltatorul va preda in mod concret proprietatea in aceeași zi sau la o altă data, stabilita de comun acord de către Părți, pe baza unui proces verbal de predare-primire prin care se constata faptul ca apartamentul este finalizat, branșat la utilități, negăsindu-se vicii aparente care sa amâne semnarea acestuia.
  • Aș vrea să-mi închid balconul. Am voie?
    Balconul se poate închide doar cu obținerea în prealabil a acordului proiectantului general și a autorizației de modificare ce urmează a fi emisă de Primărie, pe baza proiectului realizat de către proiectantul de specialitate.
  • Cine va administra proiectul după recepția finala?
    Managemetul Complexului Rezidențial va fi asigurat de către o companie de administrație (mentenanță) recomandată de către dezvoltator, validată după constituirea asociației de proprietari. Tocmai pentru a fi siguri că oferim un produs de calitate, vrem ca fiecare dintre clienții noștri sa fie foarte mulțumit și să se bucure de locuința proaspăt cumpărată. Până in momentul înființării asociației de proprietari dezvoltatorul va face un contract de mentenanță, refacturând, serviciile administrative către noii proprietari.
  • Care sunt serviciile administrative si costurile aferente după ce ne mutam?
    Serviciile administrative sunt necesare pentru funcționarea și întreținerea complexului și anume utilități, colectarea gunoiului, curățenie, întreținerea peisagistică, iluminat stradal, întreținerea lifturilor a instalațiilor sanitare și electrice, securitate și controlul accesului, îndepărtarea zăpezii, reparații curente și altele. Costul acestor servicii va fi stabilit la momentul încheierii contractului la un preț comparabil cu media pieței pentru astfel de servicii.
  • Cine va fi responsabil cu întreținerea spațiilor verzi?
    Pentru spațiile comune, compania de administrare va avea grija de întregul proces de întreținere a spațiului peisagistic și a locului de joaca.
  • Este permisa prezenta animalelor de companie?
    Da, animalele de companie sunt permise în complex, avem și parcuri special amenjate.
  • Va existat un serviciu de colectare a deșeurilor menajere?
    Serviciile de salubritate vor fi asigurate in cadrul proiectului Oxy Residence 2. Toate resturile vor fi depozitate în containere, care vor fi poziționate in așa fel încât să nu împacheteze aspectul plăcut al complexului.
  • Sunt obligat sa achiziționez un loc de parcare daca am mașina?
    Pentru a parca in interiorul complexului mașina, ai nevoie de un loc de parcare desemnat printr-un contract de vânzare - cumpărare cu dezvoltatorul sau cu un proprietar terță parte. Locurile de parcare, care vor fi în proprietatea dezvoltatorului o vor avea blocatoare, parcarea pe acestea fiind strict interzisă, În cazul în care dezvoltatorul constată că un loc de parcare este folosit fără acordul lui din cele aflate în proprietatea acestuia își rezervă dreptul să acționeze conform legii.
  • Cum pot monitoriza stadiul dezvoltării proiectului?
    În curând o să puteți monitoriza stadiul dezvoltării pe website-ul www.oxyresidence2.ro unde veți avea pusă la dispoziție camera video live a proiectului sau puteți cere mai multe informații la emailul.
  • Am o infiltrație, cine este responsabil sa o repare?"
    Toate clădirile au o garanție pentru vicii ascunse de 3 ani. Aceasta înseamnă că dacă scurgerea apare în urma unei defecțiuni ascunse a instalației, trebuie să îl informezi pe administrator sau pe reprezentantul dezvoltatorului și reparația va fi făcută fără costuri suplimentare. Dacă scurgerea apare în urma unor acțiuni/lucrări pe care le-ai făcut (sau nu le-ai făcut), îți oferim suportul nostru pe tot parcursul procesului la costuri minime.
  • Cum este garanția afectata daca aduc modificări in interiorul apartamentului?
    Acest lucru depinde de schimbările pe care vrei să le faci și dacă lucrezi cu un furnizor aprobat. În general, o modificare care duce la defecțiuni este responsabilitatea ta. Dacă însă, prin lucrările efectuate, descoperi vicii ascunse sau defecte, garanția rămâne intactă.
  • Daca vând imobilul înainte de terminarea garanției, drepturile se transfera către noul proprietar?"
    Garanția nu este afectată de faptul că îți vinzi casa. Este util să le dai toate detaliile despre garanție și ce acoperă ea chiriașilor sau potențialilor cumpărători. Dacă îți vinzi casa cat timp este în garanție, aceasta se va transfera in mod automat către noul proprietar.
  • Îmi fac griji despre mutarea înainte de finalizarea tuturor lucrărilor in complex, ce ma sfătuiți?"
    Construcțiile sunt un domeniu unde nu lipsesc praful, rezidurile sau zgomotul. Ne vom asigura că echipele tehnice vor păstra zona din jurul casei tale curată și pentru a-ți asigura accesul fără restricții către noua ta locuință, în timp ce ne continuam lucrările. Bineînțeles, orice îngrijorare pe care o ai legată de de neplăcerile de construcție poate fi discutată cu Managerul de Șantier sau cu Reprezentantul Dezvoltatorului.
  • Care este modalitatea prin care se va face predarea locuintei?
    Programăm o vizită de inspectare, în care este verificată în cele mai mici detalii și orice problemă sesizată este înregistrată și discutată cu reprezentantul Oxy Residence. Este important să verifici cheile, deschidere ușilor și a ferestrelor, să tragi apa la toalete, să deschizi robinetele și să verifici în detaliu in fiecare cameră, fiecare priză, fiecare întrerupător – lista este semnată ca parte a procesului de predare-primire și orice problemă este înregistrată și orice problemă este înregistrată înainte de înmânarea cheilor.
  • Proiectul imobiliar Oxy Residence 2 respecta legea locuinței 114/1995?
    Creșterea calității vieții persoanelor este obiectivul principal al dezvoltatorului imobiliar, astfel Ansamblul Oxy Residence 2 a fost executată in conformitate cu Legea Locuinței 114/1996 și respectă exigentele minimale care se regăsesc în Anexa nr. 1, parte integrată a acestei legi.
bottom of page